بردباگل ایمان...

  همیشه آبی


برد با گلزنی یک تازه وارد

دیدار دو تیم گهر دورود و استقلال از مرحله یک هشتم جام حذفی در ورزشگاه تختی دورود و در حضور حدود 2 هزار تماشاگر از ساعت 13:30 برگزار شد که استقلال با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

ایمان موسوی در دقیقه 66 برای استقلال گلزنی کرد. آبی‌پوشان با گلزنی این مهاجم که اولین بازی‌اش را امروز برای استقلال انجام داد به مرحله یک چهارم جام حذفی صعود کرد و روز 20 دی ماه باید در تهران به مصاف ابومسلم مشهد برود.

یدالله‌ جهانبازی داور مسابقه به خسرو حیدری از استقلال کارت زرد نشان داد.

مسئولان باشگاه استقلال بر سر برگزاری این بازی در شهر دورود با سازمان لیگ چالش زیادی داشتند و در نهایت توانستند به سلامت از این بازی خارج از خانه عبور کنند.

ترکیب گهر دورود:

شهرام مهربان، ساشا کلونیجا، محمود شفیعی، عمار نیک‌کار، رضا کار دوست( از دقیقه 90 مجید خمیسی)، آرمان قاسمی، مجید خدا بنده لو، تقی نایبی، محمد پروین( از دقیقه 74 امید خراجی)، امین ترکاشوند، حامدپور عمرانی

سرمربی: محمد مایلی‌کهن

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، علی حمودی( از دقیقه 46 مجتبی جباری)، ساموئل، جواد نکونام، حسن اشجاری، ایمان موسوی( از دقیقه 89 آرش برهانی)، عباس محمدرضایی و فرزاد حاتمی( ۹۰+۲ حنیف عمران زاده)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

* دیدار تیم‌های گهر و استقلال درحالی برگزار می‌شود که از ساعات ابتدایی صبح امروز تماشاگران برای حضور در ورزشگاه به تکاپو افتاده بودند. مردم دورود و استان لرستان از صبح امروز برای تهیه بلیت پشت در‌های بسته اقدام می‌کردند که البته نزدیک به 2 هزار بلیت به تماشاگران فروخته شد، با وجود اینکه بیش از 2 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند، تعداد زیادی از تماشاگران پشت در‌های بسته و در خیابان‌‌های اطراف منتظر فرصت هستند تا به نوعی حتی به صورت ایستاده بازی را تماشا کنند.

* به دلیل ازدحام جمعیت مردم به خانه‌های اطراف استادیوم پناه برده و از روی پشت‌بام‌ها بازی را تماشا می‌کنند.

* عباس قائد رحمت نماینده مردم دورود در مجلس شورای اسلامی، نزدیک به یک ساعت و 45 دقیقه پشت در‌های ورزشگاه تختی مانده بود که پس از تماس‌های متعدد وی به داخل ورزشگاه هدایت شد.

* تماشاگران تیم گهر به محض ورود تیم استقلال تنها به تشویق گهری‌ها پرداختند و با شعارهای جالب از تیم خود حمایت می‌کردند. همچنین هواداران این تیم کوچکترین توهینی به بازیکنان استقلال و مربیان این تیم انجام ندادند.

* ایمان موسوی اولین مسابقه خود را با پیراهن تیم استقلال در این بازی انجام داد.

* تعدادی از خبرنگاران که برای پوشش این مسابقه به ورزشگاه رفته‌اند، موفق به ورود نشده و از پشت در‌های استادیوم و پشت‌بام‌ها مشغول تهیه گزارش هستند.

* رضا آیت‌الله‌زاده، منصور پورحیدری، علی امیری و فرماندار دورود و غلامرضا بهروان به همراه نماینده کمیته انضباطی در جایگاه ویژه حضور دارند

* دیدار تیم های گهر و استقلال در حالی برگزار می شود که نیروی انتظامی تمام خیابان‌های منتهی به ورزشگاه دورود را بسته است تا تماشاگران به ورزشگاه نروند.

* ایمان موسوی در دقایق پایانی نیمه اول دچار آسیب دیدگی شد اما پس از مداوا به زمین برگشت.

* سید مهدی رحمتی که گفته می شد روز گذشته بازوبند کاپیتانی را به جواد نکونام داده است به عنوان کاپیتان استقلال در دیدار امروز به میدان رفت.

* 35 نفر از تصویر برداران و گزارشگران صدا و سیما و خبر مرکز لرستان سازماندهی شده و این بازی را با بکارگیری چهار دوربین پخش می‌کنند. این مسابقه از شبکه افلاک به صورت مستقیم پخش می شود

* ظرفیت ورزشگاه تختی شهر دورود  حدود 2 هزار نفر است ولی استقبال خوبی از این بازی انجام شده و حدود 5 هزار تماشاگر بیرون ورزشگاه و پشت در ماندند. حتی برخی از تماشاگران که روز گذشته بلیت خریده بودند نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

* ایمان موسوی مهاجم جدید استقلال که امروز اولین بازی‌ خود را برای این تیم انجام داد در دقیقه 66 برای استقلال گلزنی کرد و سپس به سمت قلعه‌نویی رفت و سرمربی استقلال را در آغوش گرفت.

*برخی تماشاگران از روی بام‌های خانه‌های اطراف ورزشگاه بازی را نگاه می‌کنند و حتی همپای تماشاگران حاضر در ورزشگاه تیم گهر را تشویق می‌کنند.

* هواداران تیم گهر تیم محبوب خود را با نام گهر بارسلونا تشویق می‌کنند.

* منصور پورحیدری، سیروس دین‌محمدی از مسئولان استقلال و رضا آیت‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه گهر و علی قرایی قائم مقام باشگاه گهر در جایگاه ویژه حضور دارند

* پس از شکست خانگی تیم گهر مقابل استقلال و صعود تیم تهرانی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تماشاگران حاضر در ورزشگاه تختی به تشویق تیم خود پرداخته و سپس بازیکنان و کادر فنی استقلال را تشویق کردند.

* تماشاگران تیم گهر پس از پایان بازی با کنایه نسبت به مدیر عامل آبی پوشان شعار می دادند« فتح الله شوالیه، میزبانی گهر عالیه».


فرهاد امروز در دفتر حاجی

فرهاد مجیدی قرارداد خود را در هیات فوتبال ثبت کرد

فرهاد مجیدی امروز عصر در هیئت فوتبال استان تهران حاضر شد و قراردادش را با باشگاه استقلال به مدت یک فصل و نیم در هیئت فوتبال تهران ثبت کرد.

مجیدی فصل گذشته کاپیتان استقلال بود که به یکباره در اواسط فصل از این تیم جدا شد و به یک تیم خارجی رفت.

مسئولان باشگاه استقلال برگه‌های فسخ قرارداد لیام ردی و توزی را به هیئت فوتبال استان تهران دادند تا بتوانند قرارداد مجیدی را ثبت کنند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ÈэÓȝåÇ: <-TagName->
ÊÇÑíÎ 5 دی 1391برچسب:,ÓÜÇÚÊ 21:14 äæíÓäÏå دل آرام??
Pink girls

----->